Trötthet

2011-05-04 12:42:51
Att försöka sätta ord på den senaste tiden är alltför svårt, jag vet inte ens hur jag skulle börja.
En galen kombination av kaos, glädje, tårar, missförstånd, ovisshet, beslut...
Resultatet är tre väldigt trötta tjejer.

Jag är otroligt trött. Min kropp tog slut i måndags. Vaknade med förkylning. Tröttheten slog ut mej helt. Illamående har kommit och gått.
Jag sover och sover, men tröttheten håller i sej. Det är så svårt att sova bort den psykiska tröttheten.

Nåja, nu är det prio ett på att ta hand om mej själv.
Inget mer drama, puh-lease.

(samtidigt önskar jag alla inblandade ro och möjligheten att göra det som blir bäst)

It's a borderline-life


Kommentarer
Postat av: Saari

You're the only one who

Drags me kicking and screaming through fast dreams

You're the only one who

Knows exactly what I mean

2011-05-04 @ 13:43:50
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: