Dagbokskort

2011-11-02 21:30:13
Jag fylller i mina dagbokskort och inser att det inte finns några siffror på varken ångest eller depression. Jag måste tänka efter ett tag men inser att jag inte kan sätta någon siffra, jag har inte känt av något av det senaste dagarna.
Sen tittar jag på siffrorna för mat och sömn, det är höga siffror, vilket betyder att det har funkat bra.
Jag kan sammanhanget, jag vet det, men det är skönt att få det bevisat på nytt.
Om jag äter och sover så funkar jag bättre.
Enkel matematik egentligen.

Jag fyller dagarna med städ, film, musik och Vågen. Läser om mindfulness och stryker under viktiga saker. Försöker ta till mej allt, suger åt mej den information jag behöver.

Men saknar Malin. Ofantligt mycket.

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: