Sitter på bänken

2011-11-07 16:17:13
Känner att jag inte riktigt är med i matchen nu.
Jag försvinner bort, till ingentinget. Sitter bara och stirrar.
Har väldigt svårt för att vara här och nu, jag glider av banan och hamnar i tomheten.
Jag är rätt övertygad om att detta beror på att jag håller på att sätta ut en medicin och att det är övergående men det är lite frusterande att inte kunna hänga med i det som händer runt om mig.
På färdighetsträningen idag fick de dra tillbaka mej till verkligheten mer än en gång.
Tomheten är inte direkt stimulerande och det är jobbigt att vara försvinna.
Verklighetsflykt har man ju ägnat sig åt, men detta är högst ofrivilligt. Jag vill vara med, här och nu, vara medveten om vad som händer.
Jag hoppas verkligen det går över snart

Kommentarer
Postat av: Y,

Jag har också varit i "tomhetsträsket" idag. Det är väldigt frustrerande.

2011-11-07 @ 19:22:22
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com
Postat av: Saari

Det låter inte kul. Men skönt ändå att du kan koppla det till medicineringen, det kanske kommer bli sämre innan det blir bättre men det är inte du som är sjuk, det är substanserna som rubbar kroppen. Och du kan alltid gå tillbaka, kan låta bli att byta.



Men usch, obehaglig känsla det där. Man vill ju vara med i matchen, man saknar ju en del av sig själv när man fastnar i ingentinget.



Håll ut my dear <3

2011-11-08 @ 14:01:12
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: