you ask, I answer

2011-11-20 15:30:03
Hur gammal är du?
Enligt mina papper är jag trea-nolla. Min ålder kan dock variera lite, ibland tror jag att jag är nittio bast

Var kommer du ifrån? Alltså var är du uppvuxen och har bott mestadels?
Född i Umeå. Bodde där 1981-2004 och kom sedan tillbaka 2008 och bott här sedan dess.

Vad vill du bli när du blir "stor"?
Jag trivs bra inom handels och vill gärna fortsätta inom det. Jag tycker ju om att skriva, men har aldrig haft som ambition att kunna leva på det. Att skriva är en hobby.

Vad tycker du är det bästa med Saari?
Where does one begin? Att hon är öppen och ärlig, att hon inte kör över mej, att hon är hård men rättvis, att hon är ett bra stöd.

Hur länge hade(/har) du ätstörningar? Kom de först eller kom självskadebeteendet först, eller kom de som samtidigt?
Svårt att svara på. Jag skulle nog säga att ätstörningarna började  när jag avr runt 12-13 år, men samtidigt var jag jättepetig med mat redan som barn, allt var äckligt, var otroligt kräsen och mest petade i maten.
Vad kom först? Hmm...ätstörningen tror jag. Jo, så var det. Nog för att en ätstörning oxå är ett självskadebeteende, men jag började svälta innan jag började skära mig och jag antar att det är den riktiga frågan.

Dyker det upp fler frågor så tar jag dem sen

Kommentarer
Postat av: Andie - med ett sparkande Pyre i magen

Roligt att det var en frågestund utan mina frågor ;-) I digg it!

2011-11-22 @ 20:42:12
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: