Blossom Falls- Ur andra ögon

2011-10-08 14:45:22

Nu har jag läste klart den andra boken i Blossom Falls serien, denna med titeln Ur andra ögon.

Denna bok är skriven ur Jonathans perspektiv istället för Chloé, det var klurigt i början att se "jag" som en annan person, men jag vande mej rätt fort i alla fall.

Man fick svar på de hemligheter om Jonathan som det hintats om i den första boken, men det jag kan tycka var lite synd är att det tog lite tid, inte föränn ca 80 sidor kom det igång. Kanske jag som är otålig kanske. Samtidigt höll Andrea spänningen igång under tiden, det var inte så att man tröttnade på att läsa.

Språkmässigt höll boken samma standard som den första, denna gång slapp jag dessutom tryckfel.
Jag kommer för alltid bära med mej sidan 42 i boken. Läs den så förstår ni mig, så otroligt vackert.
Tror minsann att det kom en liten tår i mitt öga. Andrea är fenomenal på att beskriva starka känslor.

Eftersom Andrea sitter å påtar på med bok nummer 3 nu så kommer det ju dröja lite innan jag får läsa fortsättningen, klart tålamodsprövande.

 

 


Kommentarer
Postat av: Andrea S. Vessman - Författaren alltså.

Tack för de fina orden. Och vad bra att det inte var några tryckfel i den här boken. Och det är sant att jag sitter med bok 3 just nu, så förhoppningsvis kommer den till våren. :-D

Men man kan ju alltid gilla min författarsida på Facebook för att hålla sig uppdaterad om de olika bokprojekten jag håller på med. http://www.facebook.com/#!/pages/Andrea-S-Vessman/122080027874728

2011-10-08 @ 15:56:59
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Andrea S. Vessman - Författaren alltså.

Tack för de fina orden. Och vad bra att det inte var några tryckfel i den här boken. Och det är sant att jag sitter med bok 3 just nu, så förhoppningsvis kommer den till våren. :-D

Men man kan ju alltid gilla min författarsida på Facebook för att hålla sig uppdaterad om de olika bokprojekten jag håller på med. http://www.facebook.com/#!/pages/Andrea-S-Vessman/122080027874728

2011-10-08 @ 15:57:56
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: evelina

Jag sprang direkt och hämtade mitt exemplar och slog upp sida 42. Var ett tag sedan jag läste den. Och det var en sida som jag ändå också fortfarande kom ihåg. Det fina är att jag tror att man själv måste ha upplevt riktig fin kärlek för att skriva något sådant och det gör ju bara känslan dubbelt så stark. Det är underbart!

2011-10-17 @ 18:30:10
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: