Godnatt sommmarskorna

2011-10-16 17:33:16
Plockade bort en del sommarskor idag, de blev nattade och lagda i förrådet.
Jag tänker icke köpa nya höst/vinterskor utan använda förra årets. Det ni!
Plockade fram mina två favoriter.



Båda dessa är fodrade, svinsköna att gå i och enligt min mening riktigt snygga.
Lite drygt bara att sommaren faktiskt är slut. Även om jag kan gå i basketskor ett litet tag till så är det ju knappast ballerinaväder ute.
Jag håller på att ladda för vintern. Med aggressioner och bitterhet. Jag hatar vintern. Okej, jag har snygga vinterskor. Men.

Aja, detta inlägg var väl kanske inte så kul men det var Andie som tyckte jag skulle blogga om det och hennes önskan är min lag

Kommentarer
Postat av: andie - med pyret i magen

Hahaha kul att mina önskemål är din lag :-D De översta skorna är skitsnygga måste jag ju säga. Själv måste jag nog köpa nya skor nu i vinter beroende på hur mycket mina fötter kommer svälla men det är ett senare problem hittills funkar det med DC dojjorna.

2011-10-16 @ 18:27:23
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Y,

Båda var snygga ^^,

2011-10-17 @ 20:37:50
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: