Min vackra Stella-prinsessa

2011-10-08 20:11:32

 

Somliga av er vet säkert redan att jag har mina kissekatter utlånade, då jag flyttat in hos Saari och det var lite mycket djur på liten plats.
Idag pratade vi om hur vi skulle lösa detta. Vi båda har ett tag funderat på om vi skulle "offra" varsin katt, det skulle då blir tre katter här, vilket skulle vara hanterbart.

Stella är verkligen en jättemysig katt, min prinsessa men Wilma är ändå min ögonsten. Känns väl inte så bra att favorisera ett djur, men så är det helt enkelt.

Både Stella och Wilma befinner sej nu hos Marie, som känner dem båda, Stella sedan hon var en 12-veckors liten fis, så mitt första val var att fråga henne om hon permanent ville överta henne.
Lyckligtvis godtog hon detta förslag, med glädje.
Givetvis kommer jag sakna min lilla tjej, men denna lösning är bäst för oss alla.

Saaris uppoffring kommer ni säkert kunna läsa om i hennes blogg senare


Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: