Spelningen

2011-10-31 15:19:57
Yes, the big day.
Within Temptation. Awesome.
Jag är ju inget större fan av deras senaste album. Det är bra, men det har verkligen tagit en annan riktining. Mer powermetal, mindre melodisk och framför allt som använder sej Sharon mycket mindre av sin operaskolning. Trist.
Men..

Det var en ganska underligt blanding av gammalt och nytt, de konserter jag sett tidigare (vi snackar dvd nu) så har det varit mer indelat, men nu kändes det som pick 'n mix.

Nåja, vad bitter jag låter. Det är jag inte, spelningen var jättebra, även om man alltid missar vissa låtar och hade önskat att det aldrig tog slut så var jag nöjd.
Synd bara att jag är så kort, fick stå på tå, vinkla mej i underliga positioner för att se.

Fick  tyvärr inga jättebra bilder men lägger in ett par stycken iaf







Kommentarer
Postat av: Andie - med pyret i magen.

Ni måste ju ändå ha stått ganska långt fram eller så är du en jävel på att zooma. :-) Kul att konserten var bra även om du hade önskat mer operagrejjs.

2011-10-31 @ 21:19:30
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

andie, både och. man kan säga typ "fjärde raden" fram och en grymt bra zoom på kameran haha

2011-10-31 @ 21:30:39
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: