Spot stress control

2011-10-16 12:26:42
Neutrogena har alltid varit mitt favoritmärke för ansiktstvätt. Upptäckte detta redan i slutet av 90-talet så jag testade dem i USA.
Det var lycka för mej när det för ett par år sen även dök upp i Sverige.

Har nyss testat det senaste från Neutrogena, nämnligen Spot stress control och hallelujah. Mitt ansikte tjöt av lycka.

Egentligen behövde jag bara en mjukgörande, pga den extremt torra luften på avdelningen så jag testade spot stress mosturizers och märkte väldigt snabbt resultat.

Då köpte jag även ansiktstvätten och ansiktvattnet, men just vattnet använder jag bara ibland då det tenderar att torka ut min hy.

Men jag är ändå väldigt nöjd med dessa produkter, har till och med hört från folk att min hy ser mycket bättre ut.





Mitt ansikte efter några veckor med denna produkt

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: