Frågestund.. Fire away

2012-04-02 08:03:16

mms_img73773 (MMS)

Frågestund.. Fire away


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur träffades du och Mary och när?



2012-04-02 @ 16:37:47
Postat av: marielle

när ska du/ni hälsa på i lövånger? :)

2012-04-02 @ 18:47:19
URL: http://ellieloo.blogspot.com
Postat av: Minna

Visst hade du varit gift, har jag för mig att jag läst? Hur länge då?



Äter du kött?



Vad är ditt drömjobb?



När ska du och Saari gifta er?



Kram, hoppas du har en bra födelsedag!

2012-04-02 @ 23:31:24
Postat av: Lydia

Hur går det med anorexin nu?



Vad är "vågen" för något? Är det ett ställe du går till för att få hjälp?

Om ja, hur får du hjälp, hur fungerar "vågen"?



Har du fortfarande anorexi?



Räknas du nu som en anorektiker?

2012-04-03 @ 08:57:52
Postat av: Jessica

Jag menade så klart när träffade Sarii, sorry min förviring :-)

2012-04-03 @ 13:50:24
Postat av: Andie

Vad gör att du börjar lyssna på ett visst band/musiker? (texten eller musiken vad är viktigast alltså)



Berätta en hemlis.



När ska bimbon Missy får gästblogga igen?



Hur är det med Puffen?



Nämn dina topp tre tips för att få en bra blogg?



Vad gör att du börjar läsa en blogg?



Tipsa om tre bloggar som du anser ska få fler läsare och varför har du valt dessa?



Vilken sorts dator använder du?



Scrappar du mer saker än skrivblock (kort, fotoalbum osv)?



Nämn det bästa med att bo i Umeå (och inte att du har Saari där :-) )



Vart skulle du vilja resa om du hade obegränsat med pengar? Och varför just det resmålet.



Finns det någon välgörenhet tex Rädda barnen, Greenpeace osv som du brinner för?

2012-04-04 @ 01:32:46
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: