Egentid

2012-12-04 15:37:17
Var en del ensam tid idag. På morgonen var det bara jag, med kaffe och dator. Nu har jag suttit i köket i ca två timmar medan Saari håller på med sitt i vadrdagsrummet. Kan vara rätt skönt ibland. Visst, jag vill helst klamra mig fast vid henne och aldrig släppa taget, men när man väl måste göra det så kan lite ensamtid vara gött.
Lyckades skriva en A4 sida, otroligt eftersom jag var helt tom i hjärnan när jag började. 
 
Nu är min kropp hyperaktiv och min hjärna trött. Relativt asjobbig kombination. Och fryser gör jag. 
Nu låter jag gnällig, jag är faktiskt på relativt bra humör idag. Kan inte klaga.
 
Nu ska jag fortsätta leka författare med soundtracket till Prey for rock' roll i öronen

Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Härligt att du mår relativt bra:)

2012-12-12 @ 13:42:41
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: