Framtiden

2012-12-12 10:44:46
Möte med försäkringskassan och sånt idag. Vi ska prata om min framtid mer eller mindre. Hur jag ska fortsätta nu.
Som jag känner nu så vill jag gå tillbaka till sjukskrivning, kanske ett år och under den tiden arbetsträna och så kanske jag är redo för ett arbete efter det. Även fotsätta arbeta med mig själv, utvecklas mer. 
Nåja, den som lever får se.
 
Efter det ska jag och finaste Patrice knata runt på stan, jag ska köpa julklappar. För en gång skull är jag ute i tid. Brukar stå och svettas i kassan på Rusta 23 december. 
 
Omotiverad bild på dagens Mary

Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

fin bild! :)

2012-12-12 @ 12:02:01
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: