sömn och helg

2012-12-08 09:31:00
Min kropp måste ha varit trött igår. Klockan var knappt 22 när jag somnade och jag sov 10 timmar!
Grejen med att jag somnade tidigt var ju att återgå till den vanliga rutinen men det ville inte min kropp, men jag känner miig iaf utvilad.
Tycker det är trist med helg, det händer ju inget. Inga mail man väntar på (typ vk och vulkan), inget boendestöd, ingenting. Bara tomma dagar. 
 
Hur mår jag då?
Tja, man ska väl inte klaga alltför mycket. Min kropp har svår att slappna av och tankarna rusar men dt har ändå lugnat ner sig lite. Hypomanin är inte längre runt hörnet, jag ska nog fixa det här ändå. Som sagt, jag vill inte fira nyår på psyk så nu gäller att varva ner, vårda mina sårbarheter och ta en sak i taget.
Ska handla alla julklappar på onsdag när jag ändå har möte inne i stan. Klart bättre än tidigare åt då jag köper allt 23 december och stressar sönder. 
 
Idag ska jag skriva. Målet är minst ett A4. Good luck to me
 
 
 

Kommentarer
Postat av: yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Lycka till, Mary! :)

KRAM, /Yolanda

Svar: tack snälla! <3
Mary

2012-12-08 @ 13:21:31
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: