Att granska kommentarer

2012-02-03 19:30:05
Vet inte varför jag ens skriver om detta, men jag kom på det nu bara.
Jag vet att många vill granska/godkänna kommentarer innan de hamnar på bloggen. För mig har det aldrig varit ett issue. Folk skriver det dom vill, bra som dåligt. Men visst, kommer det en sju rader lång förolämpning kanske jag raderar den, men det är kanske. Jag skriver precis det jag vill och då har människor att tycka precis vad de vill.
Jag har aldrigt haft kommentarsgranskning och kommer nog aldrig att ha det.
Men då överöses jag ju inte heller av kommentarer haha.
Men vill folk skriva "hata Mary" kommentarer, go for it.

Kommentarer
Postat av: Saari

Tror inte det finns så mycket att hata. Du skriver så vettiga grejjer (och det tycker jag oavsett om jag är din flickvän eller inte).



Jag granskar inte heller. Tycker mycket bättre om heta debatter ;)

2012-02-03 @ 19:36:54
URL: http://iamsaari.se
Postat av: Anonym

Ibland är det ju så att det finns knäppskallar som t ex hotat en eller förföljt en mm och andra skriver ut nummer, adresser, fakta mm i kommentarerna eller frågar efter detta. Har själv fått flytta flera gånger pga relationer i mitt förflutna och hotbild. Därför jag har kommentarsgranskning på. Finns ju folk som inte har några betänkligheter alls för att det de skriver kan kosta någon annan livet och ibland menar en del inte ens något illa men illa kan det sluta ändå.



(och eftersom jag skrev det så är jag gärna anonym här idag)

2012-02-05 @ 16:56:34
Postat av: marielle

love you mary <3

2012-02-07 @ 01:02:21
URL: http://ellieloo.blogspot.com
Postat av: Saga

Den enda anledningen till att jag granskar kommentarer är för att jag inte ska missa någon, sedan publicerar jag alla.

2012-02-11 @ 16:38:23
URL: http://dadooron-ron.blogspot.com/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: