Svårt

2012-02-28 16:20:58
Ångest har varit vardag senaste dagarna. Framåt eftermiddagarna kommer den krypandes. Jag gör allt jag kan för att värja mig mot den men det funkar inte alltid. Jag önskar bara jag kunde förstå mig på ångesten.
Jag provar med att delta i känslorna, att distrahera, flytta fokus, andas.
Det får mig iaf att forsätta hålla mig skadefri, även om ångesten är stark.

Jag äter, sover, jobbar, skriver. Tycker jag har hittat en ganska bra balans, men uppenbarligen är det något som stör. Sådär gnager lite i kanterna.

Jag kommer ta mig ur detta snart. Jag måste tro det.

Kommentarer
Postat av: Annette

Du kommer klara det och hitta balansen. Övning ger färdighet och efter ett tag inser man att den där äckliga ångesten blir mindre och mindre svår att hantera.You go Mary!

2012-02-29 @ 17:21:00
Postat av: L

Jag tror på dig, att du kan. Du är starkare än din hjärna. Du måste bara våga tro på det!



KRAM!

2012-02-29 @ 19:15:21
URL: http://itwasnewyork.blogspot.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: