Grina ut-blogg

2012-01-28 17:00:25
Ibland önskar jag nästan att jag hade en grina ut-Bella style blogg.
Men bara ibland.
Jag har en helt vidrigt skrivkramp, inte ett ord får jag ur mig. Var tog fantasin vägen? Var är resten av Janes liv?
Har dessutom ändrat storlek på texten vilket krympt ner dokumentet till ca 43 sidor. Kul att det blir mindre ju mer man skriver (även om det är samma mängd ord).
Sitter med spotify i lurarna och hoppas på atta kunna får ur mig nåt vettigt. Bara några rader skulle vara nog. Så jag kommer igång.
Nej, ska sluta vara så grinig

Kommentarer
Postat av: Annette

Inspirationen brukar återvända när man slutar tänka på att man måste prestera.



Och snälla, Bella verkar inte vara något att ta efter. Inte på något sätt. Isch.

2012-01-28 @ 21:18:15
Postat av: mary

annette: hahaha jag veeet! kommer nog aldrig ha en bella-blogg :P

2012-01-29 @ 15:34:00
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: