Hit and Shit of 2011

2012-01-03 12:49:13
Jag tänker inte skriva en årskrönika som alla gör, men jag skriver en hitlist/shitlist över 2011

Hitlist
Friade till Saari, hon sa ja
Stockholmresa inkl Wihtin Temptation, träffade Cili och Nirre
Blev sambo med Saari
Fick träffa underbara Ida Sugarheart, i samband med mycket fin förlovningsfest
Fick börja på Vågen
Började bygga upp en grå vardag
Blev faster igen, till lille Albin


Shitlist
Malin gick bort
Depression from hell, med två månader på psyk
Bipolär diagnos
Återfall i självskadebeteende
Gav bort Stella (dock var detta relativt frivilligt och till ett hem jag fick välja själv, så inte helt shit)
Slutade på Skopunkten



Kommentarer
Postat av: Xannadou

Jag hoppas det goda övervägde det onda. Kram

2012-01-04 @ 06:02:07
Postat av: Andie - med pyret i magen

Det har varit en ära att få ta del av alla dina tankar du har haft både de bra och dåliga under året. Du är starkare än du ger dig själv cred för!

2012-01-10 @ 17:18:44
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: