Skrivkramp, hår och sömn

2012-01-21 15:02:18
Herre min herde, vilken skrivkramp jag har. Projektet får klart ligga på is ett par dagar, jag har inte ens motivationen att öppna word. Nåja, anade att detta skulle komma, har ändå varit ganska produktiv.
Vill bara återigen passa på att tacka för alla kommentarer jag fått, som sagt, ni är så fina.

Idag blir det att färga håret. Ska slänga in en Pillarboxred, så det svarta få en liten röd glans mest. Tror det blir awesome.
Jag hoppas att jag kan få sätta i mina extensions snart oxå, men det blir väl när Catharina har tid. Den som väntar....ni vet.

Sov för övrigt som en klubbad säl i natt. Hade svårt att somna men efter det så var det svårt att vakna haha. Första natten på många dagar jag sover riktigt bra. Kvalitetsömn är fina grejer

Nåja, jag hade inte så mycket på hjärtat.


Såhär vill jag att mitt hår ska se ut (fast med röd glans då)

Kommentarer
Postat av: Saari

Du kan nog få sånt hår om du anställer en svindyr frisör som fixar ditt hår varje dag du ska på photosession ;)

2012-01-21 @ 16:14:01
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: mary

oh man you're such a partypooper. lite extensions och en locktång does it for me.

2012-01-21 @ 16:15:07
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: