Vardagsångest

2012-06-14 15:56:42
Ångesten är numera min vardag, i olika styrkor under dagen. Men den är med mig när jag vaknar, den petar på mig under dagen och hade jag inte varit så -fnnghhh- medicinerad hade den nog varit väldigt närvarande på kvällen oxå.
Jag vet inte riktigt vad ångesten beror på heller. Sure, jobbet, men då borde jag vara mer ledsen än ångestfylld, men visst, det kan ju gå hand i hand. Jag bli bara så less.
Jag får inget vettigt gjort och suget att sova bort hela dagen är stor.
Jag har inte tid med detta. Det ska blir en BRA sommar, vi planerar och fixar. Jag kan inte få en dipp eller så nu. Jag har inte tid och verkligen ingen lust.

Ska försöka skriva lite iaf. å pyssla
(joanna, din dagbok här)

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: