The old familiar sting...

2012-03-04 11:18:02
Det är knepigt med självskadebeteende. Jag har kommit så pass långt att jag vet att det gör mer skada än nytta, ändå har jag fruktansvärda impulser.
Det är tur att vi har vissa grundregler, tex INGEN självskada i hemmet. Den übervassa hobbykniven jag köpte är oxå totalt off limits gällande att skära i hud. Som sagt, det finns en hel del hinder, men det går inte tankarna att sluta mala på. Kan nästan se mig själv på en en sunkg allämn toalett med små glasbitar typ.
Usch, vad less jag är. Jag vill verkligen inte skada mig och förmodligen kommer jag inte heller att göra det, men det är en kamp varje sekund.

Distraherar mig med Bones nu, sen ska jag försöka pyssla.

Får se om det blir något skrivet idag, men jag tror det får vänta tills jag har allt på papper och kan korra utifrån det.


Piss and love

Kommentarer
Postat av: Saari

I've only got love for you <3

2012-03-04 @ 21:16:31
URL: http://iamsaari.se
Postat av: Saari

I've only got love for you <3

2012-03-04 @ 21:16:49
URL: http://iamsaari.se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: