Update

2012-03-18 12:29:43
Dags att blogga lite kanske. Ibland vet jag inte om jag vill ha värsta pretantiösa bloggen med stora ord och högtravande apori typ eller bara använda ord som "dumknullad". Kanske får bli en kombination.

Anyhow, sitter i nordmaling nu, en såndär fantastisk dag då man vaknade med morgpnångest.
Tillbaka till avdelningen ikväll. Känna sisådär måste jag ju säga men vad gör man.

Andie ville ha boktips och musiktips men det har varit ganska lite av både och ett tag nu. Jag lyssnar mest på Loose lips av Kimya Dawson, Lady Stardust av Lisa Miskovsky och lite Kelly Clarkson.
Och jag läser Devil Bones av Kathy Reichs. (yes, böckerna som blev serien Bones, no surprise)

Orkar inte skriva hur jag mår just nu. Det är inte bra, men det kunde varit värre, så vi låter det vara så för nu.
Skriver på det sista av Jane, sen ska det korrekturläsas och allt det där.

Sen sörjer jag döden av en blogg, my guilty pleasure

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: