Dålig morgon, lite bättre dag

2012-05-08 20:46:19
Vaknade imorse och kände att något var väldigt fel. Kollar på klockan, 10.05. Det är inte bra när jag börjar jobba 10. Slet på mig kläder, kletade mascara, mer eller mindre sprang till bussen, köpte kaffe och blev 45 min sen.
Uh, hatar sådana mornar. Men det var som vanligt awesome på jobbet, I just love it.
Nu har jag fått scannern att funka så nu slipper jag fota sånt jag ska lägga upp.

Vår torsdags-pysseldag är inställd pga många orsaker, känns trist. Våra pysseldagar är veckans höjdpunkt.
Vi försöker också vara mer sociala, gå ut, vara med på fester och evenemang, träffa folk utanför hemmet.
Halvsvårt när man varit eremit ett tag men det ska gå. Jag har ju ändå rätt bra med social skills på jobbet.

Ja, knäckebröd blev det där, men jag är så trött. Känner mig låg, fast ändå inte. Tror jag är lite mixad, nu igen. Jeez, man vet inte hur man ska känna.

Kommentarer
Postat av: Yolanda

Härligt att du trivs på jobbet ^^,

2012-05-09 @ 09:34:39
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/
Postat av: Andie

Det låter ju kanon att du trivs på ditt jobb! Och jag tycker att det är strongt gjort att börja vara mer social.

2012-05-14 @ 18:26:26
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Toussaint Houle

After research a couple of of the weblog posts on your web site now, and I truly like your means of blogging. I bookmarked it to my bookmark web site list and shall be checking back soon. Pls take a look at my site as nicely and let me know what you think.
HTTP://www.CoolMobilePhone.net

2012-07-22 @ 09:06:40
URL: http://www.coolmobilephone.net

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: