Det är svårt

2012-05-16 10:18:45
Kanske dags att uppdatera lite. Som ni ser så har Saari fixat till headern. Awesome.

Varit ensam sen söndagkväll, Saari är hos sina föräldrar. Även om det är skönt att vara själv ibland så är det svårt när ätstörningen härjar runt.  Just nu är den starkare än mig fast jag slåss med näbbar och klor. Jisses, hur länge ska jag behöva leva med den skiten? Oh wait, don't answer.

Peppar pyssel Patrice, imorgon är våran vanliga pysseldag. Sen på fredag ska jag köpa massa nytt XD
Det är värre än skopunkten haha. Vet inte hur mycket pengar jag har lagt på pyssel sen januari, men ja...jag tror inte jag vill veta heller.

Äh, jag har ju inget vettigt att skriva om iaf.

Kommentarer
Postat av: Minna

Mary, fortsätt kämpa. Och kom ihåg att det är DU som bestämmer hur stor plats ätstörningen får ta, bara du.

Kram

2012-05-16 @ 11:33:22
Postat av: mary

Minna, I'm trying

2012-05-16 @ 11:37:46
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Andie

Jag tycker att det är jätteroligt att du skaffat dig en hobby som är så kreativ som scrapping. Och det är alltid kul att se bilder på dina alster.

2012-05-19 @ 11:06:27
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: