Egentid

2012-11-28 07:37:59
Egentid har alltid varit viktigt för mig. Att vara själv eller bara stänga in sig i ett annat rum.
Jag har dock inte känt det behovet sen jag flyttade ihop med Saari, mer tvärtom, det är trist när hon inte är hemma. 
 
Men, alla mår vi bra av lite ensamtid ibland och jag får min såhär på morgonen, det brukar iaf bli två timmar då jag bara umgås med mig själv. Det är lagom. Tyst, mörkt och dagen börjar vakna till liv. Det har sina fördelar att vara uppe vid sextiden.
 
Mitt blodtryck tycks åka bergodalbana så jag blir yr fort och mår skapligt illa. Kan bli yr av att bara stå stilla. Förmodligen en medicinbiverkning. (suck, fuck)
 
 

Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Jag har också behov av att vara själv, men inte för länge.

2012-11-28 @ 09:08:13
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/
Postat av: Andie

Egen tid är viktig det håller jag med om. Du beskriver att du dock blir yr på morgonkvisten som en biverkning av medicinerna. Min fråga till dig är då äter du något eller hinkar du bara kopiösa mängder kaffe? Jag har funnit att om jag inte äter i samband med medicin intag så blir jag illamående och yr. Det kan vara något så enkelt.

Svar: mest bara kaffe men jag blir yr mest hela dagen, även efter jag ätit.
Mary

2012-12-06 @ 00:31:09
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: