God morgon

2012-11-30 07:30:23
I morgon kommer tidningen med repotaget om oss. Även fast jag sett den så ska det bli spännande. Haha, aldrig trodde jag att vi skulle få tre sidor (vi verkar ha fått framsidan oxå, men inte säkert).
Det är ju bra att jag har fått i en fot, kanske vill de göra något om boken sen. Man ska aldrig sluta hoppas.
Skrivandet går sakta framåt, känns nästan som den här kommer bli bättre än första. Nåja, den som lever får se.
 
Fick sovmorgon till halv sju idag, vilket är klart bättre än igår när jag piggelin kl fyra. Usch. 
Vi var båda gnälliga och sura men inte på varandra även om det blev en snäsanden. Sömnbrist är verkligen inte roligt, men många av er vet nog det.
 
Jag ska försöka få lite julklappar fixade idag, vara ute i tid som jag aldrig annars är, blir alltid stress och nu vill jag gärna slippa det. 
 

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: