Photoshoot

2012-11-26 10:41:32
 
 
Fixad inför VK's fotosession. Fåfäng som man är så hade jag vårjackan med barärmat under. Jag tänker inte förklara hur kallt det var. Puff fick också vara med på ett par bilder. Vi fick dock avbryta ett tag när lillstackarn fick akut diarre. Älgben, you know.
Vi har iaf massa bilder nu och vi kommer att få de vi vill ha, det är schysst. Kul att ha på hemsidan och så, författarprofil och sånt. 
Nu är jag tillbaka i onepiece och försöker få normal kroppsvärme igen. 
 
Puff ska till herr doktor sen, arma stackare har infektion i ett öga. Tack vare pappa så kan jag gå till vettrinären, han hjälpte mig ekonomiskt. Tack pappa. 
 
Nu sitter jag bara och väntar på att Erika ska maila artikeln så vi kan godkänna elle ev ändra något. Ska bli intressant att se vad hon tog med. Fortfarande svårt att greppa att vi får tre sidor, haha.
Efter lördag är vi totally celebrities XD
 

Kommentarer
Postat av: jonas lindh

hoppas man kan läsa på nätet sedan=) Kul som fan för Er:) själv får jag inte en notis ens:)

Svar: attans :P
Mary

2012-11-26 @ 11:19:18
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Så himla roligt för er! :D

2012-11-26 @ 18:33:00
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/
Postat av: Andie

Det är ju superkul för er!

2012-12-01 @ 17:32:18
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: