en kommentar

2012-10-23 19:02:33
 
Kommentarer som denna tycker upp då och då, denna är tagen från Saaris Blogg.
Min blogg har ju legat nere ett tag, jag har inte mått så bra att blogga varit prio ett. Jag vet inte varför många får bilden av att jag gillar att sitta på psyk och så. Jag vet när jag måste läggas in och jag vet när jag är redo att skrivas ut och jag gör ett jävla jobb därimellan så jag tar mig upp ur den svacka jag befinner mig i. Ni får gärna berätta för mig vad det är som gör att ni tror ovanstående. För att jag inte bloggar varje dag om vad jag kämpar med? Jag vet inte annars vad det beror på.
 
Men du måste väl främst hålla ihop dej själv och hon ta lite ansvar för sej själv?
 
 Eh, givetvis, jag har aldrigt krävt något annat av henne, kommer aldrig göra. Jag klantar till det då och då men jag står för det och skyller inte ifrån mig, inte när jag själv gjort fel.
Anyhow så tycker jag det är trist att vissa har fått så skev bild av mig. Nej jag tycker inte om psyk, ja jag tar ansvar för mig själv, jag kämpar varje dag för att komma framåt, försäker ändra mitt sätt att tänka när allt blivit fel.
Javisst, Saai kämpar som en oxe och jag vet oxå att hon ÄR starkare än vad jag är, men det betyder inte att jag bara sitter på arslet hela dagen, fikar bort tid på psyk för det är mysigt där.
 

Kommentarer
Postat av: h.

jag tror verkligen inte att det finns någon som är på sjukhus för att det är roligt. det är det ju inte. man är där för att det behövs. försök att inte ta åt dig

2012-10-23 @ 23:15:27
URL: http://hjartebrus.blogg.se
Postat av: o

jag uttryckte mig nog lite klumpigt. egentligen vet jag ju ingenting om varken dig eller Saari.
Ber om ursäkt för att jag drog förhastade slutsatser, och om jag sårat nån av er.

2012-10-23 @ 23:49:07
Postat av: Jezzie

Helt sjukt att folk orkar skriva såna kommentarer! Dom har ingen aning om hur vare sig du eller Saari kämpar!
Skit i dom. Kramar

Svar: jag säger som jag brukar, "låt barnen leka"kram
Mary

2012-10-25 @ 10:59:59
URL: http://www.bluebaby.se
Postat av: E

jag älskar dig syster, dö aldrig ifrån mig..

Svar: jag älskar dig med och jag stannar kvar
Mary

2012-10-27 @ 15:52:25
URL: http://99andetag.wordpress.se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: