i brist på annat

2012-10-22 11:11:57

Kommentarer
Postat av: Bells Hell

har du varit med om någonting som gjort att du mår så dåligt som du gör idag? eller, mår du "bara dåligt" eller hur man ska uttrycka det, hoppas du förstår vad jag menar.

älskar din (och saaris) blogg. följer er dagligen och hoppas att ni ska må bra.

2012-10-22 @ 12:31:21
URL: http://bellshell.blogg.se/
Postat av: SANNDRA

Du sägs ju vara nästa storförfattare i vårt land. Det är sällan man läser så begåvade texter som dina. Hur känns det att snart vara stjärna?

2012-10-22 @ 13:20:56
Postat av: Lollo

Hej! Jag läste några inlägg bakåt att du fått börja en utbildning om bipolär sjukdom. Var finns det sån utbildning? Vem anordnar sånt? Sen vill jag önska dig och din sambo stort lycka till med det ni kämpar med!! Keep up the good work!! :-)

2012-10-22 @ 15:13:07
Postat av: Lisa

Jag undrar om du skulle vilja berätta om hur du upplevt den senast tiden, när du varit dålig? Hur har dina dagar sett ut?

2012-10-22 @ 16:38:09
Postat av: Sooera

Får du fortsätta med Anafranil i talettform nu när du är utskriven? Jag har på flera bloggar och genom andra hört att det ska vara en bra medicin så jag funderar på att föreslå den medicinen för min läkare, rekommenderar du den? Fick du några biverkningar?

Du kämpar på så bra! Kram!

Svar: yes, blir tabletter, verkar bra :)
Mary

2012-10-23 @ 20:28:54
Postat av: Sooera

Får du fortsätta med Anafranil i talettform nu när du är utskriven? Jag har på flera bloggar och genom andra hört att det ska vara en bra medicin så jag funderar på att föreslå den medicinen för min läkare, rekommenderar du den? Fick du några biverkningar?

Du kämpar på så bra! Kram!

2012-10-23 @ 20:28:54

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: