i'm allright

2012-10-30 10:07:59
Igår var ångesten och tårarnas dag. Panikattack. Men jag står upp fortfarande (nej jag vill INTE falla om och om igen, vilken bright människa som nu sa det)
Jag pratade bort ångesten. Låg på en spikmatta och försökte förklara hur tankegångarna gick. Det var lättare att hantera när jag fick lite perspektiv på det hela, att höra tankarna sägas och inte bara i huvudet.
Det blev varken självskador eller psykakuten, jag tog mig igenom det med mina dbt-färdigheter och med Saaris hjälp, min ängel.
 
Varit lite jobbigt att blogga senaste dagarna då det känns som jag hamnat på folks shitlist men men, jag förbiser det och bloggar ändå. Mina små haters läser ju frivilligt.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kommer alltid finnas människor som känner att de har ett behov av att få leka duktiga och trycka ner andra. Ge dom inte din tid, den behöver du till så mycket annat!

2012-10-30 @ 10:38:51
Postat av: Y,

styrkekramar till dig

2012-10-30 @ 21:45:23
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/
Postat av: Andie

Skönt att du tog dig igenom en jobbig dag. all cred för det. Självklart kommer det alltid att finnas folk som vill trycka ner andra för att känna sig själva bättre. Tråkigt men så ser det ut. jag fattar dock inte vad folk kan reta upp sig på i din blogg och hur de hittar hit ens...

Svar: försöker undvika att ens bry mig, men många skriver "elaka" saker om mig på saaris blogg med. ohwell. moving on
Mary

2012-10-31 @ 21:23:49
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: