Lost in space

2012-10-26 08:54:21
Jag fick ett mail för ett tag sen med ett par brutala sanningar i ansiktet.
Bland annat hade en vän som hälsade på mig berättat att en tjej hade hängt sig. Jag hade tydligen reagerat med att oroa mig för nya blåmärken på benen.
Wtf?
Det jobbiga är att jag varken minns informationen eller reaktionen. Jag säger och gör mycket jag inte minns sen och jag undrar hur mycket jag egentligen dissocierar. 
För visst, jag har varit självupptagen länge nu, men det MINNS jag iaf. 
Nu kan jag ju inte skylla allt mitt dåliga beteende på dissociation men jag kan heller inte förklara när jag inte vet vad jag sagt eller gjort.
 
Time for change. Måste vårda relationer. Öpnna ögonen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du verkar inte bry dig om de skador du ger dina nära vänner heller. Visst du kanske är medveten om att du kommer att bli en stor författare....är det ett storhetsvansinne som tränger sig på?

Svar: förklara gärna hur du menar? Klart jag bryr mig när folk berättar för mig hur jag sårat dem, jag gör vad ag kan för att ställa saker tillrättaabsolut inget storhetsvansinne, jag tror inte ens jag kommer blir "stor författare".
Mary

2012-10-26 @ 10:09:37
Postat av: marielle

sara: what the fuck! uttala dig inte om saker du inte har en aning om!

mary: <333

Svar: thankyou. synd att sara inte hade vett nog att förklara sig<3
Mary

2012-10-31 @ 13:03:41
URL: http://ellieloo.blogspot.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: