Svar på frågor

2012-10-23 20:44:49

Får du fortsätta med Anafranil i talettform nu när du är utskriven? Jag har på flera bloggar och genom andra hört att det ska vara en bra medicin så jag funderar på att föreslå den medicinen för min läkare, rekommenderar du den? Fick du några biverkningar?


Jo nu är det tabletter som gäller. Fick inte mycket biverkningar alls, lite trött bara, men det var det värt.

Jag undrar om du skulle vilja berätta om hur du upplevt den senast tiden, när du varitdålig? Hur har dina dagar sett ut?


När jag varit dålig, jadu. Det har varit allt ifrån att läsa böcker, prata med personal (då jag varit inne) till att pyssla. Hålla mig sysselsatt och arbeta framåt. Har haft fortsatta möten ang pratikter å sådant trots att jag låg inne.

Hej! Jag läste några inlägg bakåt att du fått börja en utbildning om bipolär sjukdom. Var finns det sån utbildning? Vem anordnar sånt? Sen vill jag önska dig och din sambo stort lycka till med det ni kämpar med!! Keep up the good work!! :-)


Yes, NUS har en sådan och vårdpersonalen hade änmält mig till den. Riktigt vem/vilka som anordnar det vet jag inte, men det är väldigrt intressant. Tyvärr missade jag den idag, vilket var synd för vi skulle prata om att acceptera sin diagnos, men min halvtrasiga kropp ställde till det för mig. Igen

 

Du sägs ju vara nästa storförfattare i vårt land. Det är sällan man läser så begåvade texter som dina. Hur känns det att snart vara stjärna?

Haha, man får tacka. Första boken ska finnas ute närmaste dagarna och det känns såklart jättebra men lite nervös är jag ju. Vet att många tycker att Vulkan är "desperat val", men men...jag fick inte napp på typ 5 ställen så jag valde till slut vulkan, då jag ville få ut boken.

 

har du varit med om någonting som gjort att du mår så dåligt som du gör idag? eller, mår du "bara dåligt" eller hur man ska uttrycka det, hoppas du förstår vad jag menar.

älskar din (och saaris) blogg. följer er dagligen och hoppas att ni ska må bra.


Det har hänt en del i mitt liv, mindre bra saker som gjort min tillvaro till vd den är nu. år gå in på detaljer nångång, men mycket som har hänt mig lyser igenom om man läser om Jane


Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: