If you can dream it, you can do it

2013-12-03 07:23:37
Satt och kollade igenom de kommentarer jag fått och de flesta av er vill läsa om hur jag kämpa mig framåt.
Nu har det väl inte gått direkt framåt sista tiden, jag har som sagt spenderat alldeles för mycket tid inom slutenvården.
Hade arbetspraktik, fick jobba med böcker men med all frånvaro pga mitt mående gjorde att de valde att avsluta. Jag förstår dem. Jag skulle också ha "sparkat" mig.
 
Men nu är det framåt som gäller. Tema:personligt ansvar. Bara jag ansvarar för mitt liv.
 

Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Jag beundrar dina styrka, gumman

2013-12-03 @ 19:53:21
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: