That Still Small Voice

2013-12-11 10:18:12
Sneglar på armen. Den trasiga, den som gör ont och försöker se det som en One time-thing. Jag vill att det ska vara så men jag kan inte garantera att det aldrig kommer att hända igen. Tyvärr men jag måste vara realist. Att skada mig själv är nog nånting jag får slåss med hela livet. That still small voice. Jag har stått emot fler gånger än jag själv trodde jag skulle klara, men jag har fallit och faller nog igen men jag hoppas det är länge kvar till nästa gången. Jag vill ha ett skadefritt liv. Att leva destruktivt tär inte bara på en själv utan även omgivning.
Nu ska jag läka och kämpa
 

Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

kämpa på! kram <3

2013-12-17 @ 09:56:14
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: