The Evil Queen

2013-12-21 10:59:08
Ugh, crappy way to start a day.
Krälade upp vid åtta (hade först vaknat vid fem), gjorde kaffe och annat trams.
Kände mig inte helt utvilad så jag kröp ner i sängen igen.
BOOOOM!!
Där vaknar jag och ångesten härjar skoningslöst i min kropp. Jag har inget att göra idag men jag måste ändå försöka vända det är. Inte en dag till med ånget från morgon till kväll, jag orkar inte det. Jag har stått för nära kanten alleles för många gånger, jag vill inte dit igen.  There she awaits...the evil queen.
 
(ska sluta med once upon a time citat...snart haha)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yolanda

*styrkekramar*

2013-12-22 @ 18:16:49
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: