Hej, här har ni mig

2013-02-14 16:55:02
Permission. Kom hem igår, åker tillbaka imorgon.
Det var nervöst första timmen....timmarna men det har gått bra. Så skönt att sova i sin egen säng.
Idag har Saari varit hemma oxå, vi har gjort om kaoset hemma till ordning och reda.
 
Hur går det då?
Jo, framåt skulle jag säga. Har mina sämre dagar och det kan växla från timme till timme. En skillnad är dock att jag blivit mer utåtagerande och sparkar omkull saker och sånt. Kanske inte i rätt riktning, men jag bli så sjukt arg när läkare bestämmer saker åt en och man har inget att säga till om.
 
Nåja. Saker kommer lösa sig. Det kommer bli bra.
En dag i taget...timme...sekund

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: