update

2013-03-14 07:29:17
Min dator är död. Batteriet är helt slut och den tar inte emot ström via sladden, den är för glapp. Hade ju varit lätt om det satt i sladden men det är datorn som är glappig (nej, inget ord, jag vet)
Jane-dokumentet är kvar på den datoen, skulle spara det på minneskort igår men hann inte innan batteriet tog slut. Nu har jag ingen skrivlust alls. Det funkar inte att bara påbörja helt nytt kapitel, det blir en blockad när jag inte har det andra. Sjukt dåligt.
Lär väl då köpa en ny dator, sen hitta nåt snille som kan rädda hårddisken. Fantastiskt....
 
Ang boken har jag fortfarande inget svar, då vulkan inte svarar på mail och sådant.
 
 

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: