Fuckup

2014-08-01 23:37:10
1. skriv ut dig från psyk, med två meds och happy spirit. Tänk positivt och ha en aktiv vardag
2. Sov pissigt och be läkaren om en v.b medicin för bättre sömn. Msk måste orka vara POSITIV!
3. Ta skiten typ varje dag. Oavsett sömnmönster. Och håll fullt ös.
4. Sälj din själ och be läkaren om antidepressiv meds. Börja ta den.
5. Skriv in dig på psykavd 1
Grattis, you've officially fucked up!

Inlagd en fredag betyder iaf minst över helgen. Jag var först extremt emot detta. Sedan kluven. Saari, sköterska, läkare och överläkare var alla ense om inläggning.
Jag! Livrädd att ångesten och deppen ska spåra ur men hatar (!!) denna skit. Jag vill hem.
Jag vill vara positiv och glad. Igen.

A total fuckup
Jag gjorde fan alla rätt först. Det skulle hålla. Mer och mer kom och störde. Men jag harvade på med tvätt, disk, städ och promenader.
Orken sinade, jag fortsatte för man SKA klara det när man är ehum...frisk?

Men väggen väntar där och jag såg den inte. Energin utbytte mot ångest, panik och tårar. Promenerade bort tankarna. Som genast byttes mot nya. Gått en timme idag? Fan, pallar du inte mer?!
Ångesten trycker på hårt och jag härdar. Men knappt.
Nu är jag här och skulle inte medicininsättningen bli för jävlig så vill jag, i nuläget hem på måndag.
A fuck up!?
Det blir säkert mycket ångest och tårar men jag vill kunna fixa det själv.
Det här känns inte okej för mig längre.






Kommentarer
Postat av: Saari

Du sätter otroliga krav på dig själv. Pressar dig över gränserna och ändå är det inte tillräckligt. Du måste vara snäll med dig själv! Vårda dina sårbarheter <3

Det sista du ska göra nu är att slå ner på dig själv. Du är bara mänsklig med speciella sårbarheter som är helt okej att ha. Du är så bra som du är!

2014-08-02 @ 19:54:57
URL: http://dissociativ.blogg.se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: