Åsikter

2014-02-16 14:15:43
Okej, så här är det. Nej det finns inga många elaka kommentarer och dylikt här, däremot nämns jag negativt i Saaris blogg. "Du och Mary..." "sen borde mary..."
Så där finns det många och inte så fina åsikter från folk som inte ens känner mig. Jag är patetisk, inte sjuk, samhällsparasit, you name it. Jag "hänger på psyk för att få vila lite" och  väl hemma gör jag inget för att saker ska bli bättre.
 
Nåja. många av dem vet inte ens vad de pratar om så jag ska sluta ta åt mig

Kommentarer
Postat av: Saari

Endast du känner till sanningen <3

2014-02-16 @ 14:36:14
URL: http://iamsaari.se
Postat av: J

Jag är så trött på folk som lämnar kommentarer för att få en självförtroende boost. De vill bara berätta hur duktiga de är och trycka ner någon annan på köpet.

Alla kämpar. Alla har olika förutsättningar.

Det märks att du verkligen kämpar hårt just nu, och du är värd att behandlas med respekt.

Lycka till, jag tror att du kommer att hitta ut ur mörkret! :)

2014-02-16 @ 18:45:33

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: