fluoxetin

2014-07-29 14:39:00
 
  
Oh fuck it, ser ut som jag kommer sälja min själ iaf. Haft ett par riktigt jobbiga dagar så imorse panikmailade jag min KANS och bad om attt få sätta in Fluoxetin (antidepressivt) igen. Fick en tid redan idag och hon skulle ta upp det på beh,konferens imorrn. Blir iofs en låg dos under förhoppnningsvis en kortare period men änd, jag VILL ju INTE behöva medicin. Men jag kan inte heller ha det såhär. Vet inte när ellr hur jag fölll ner i hålet men mörkt är det iaf. Och det känns som jag ska explodera. 
 
Men jag harvar på. Jag överlever. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Saari

Du behöver kanske stödet från medicinen nu, och man får väl se det som så, ett stöd, en krycka <3

2014-07-29 @ 15:14:39
Postat av: krısse

Hur tråkigt det än är att ha o behöva medicin är det ibland det bästa. Jag vill inte heller ha medicin men tar det ändå för jag behöver det

2014-07-29 @ 23:16:32
URL: http://www.xn--krssse-q9a.blogg.se
Postat av: kämpa!

HÅLL UT! jag var precis likadan. trodde jag behövde massa mediciner och blev alltid dåligt när jag slutade....men det var för att jag inte höll ut länge nog! jag fick INTENSIV terapi under 1,5 år och hade väl kanske 1 medicin iofs då men terapin hjälpte och fast att läkarna då inte ville jag skulle sluta med den medicinen så gjorde jag det i smyg och med hjälp av terapin kunde jag stå ut även om det temporärt blev sämre. sedan dess (över 5 år sedan) har jag inte behövt ta en enda medicin alls och både varit med om fantastiska perioder i mitt liv men även klarat mer jobbiga perioder. KÄMPA! (men är ingen skam såklart i att börja ta meds igen, men jag vet också att det går utan! bara man får rätt terapeut och rätt terapiform)

2014-07-30 @ 22:23:24

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: