Jomenssåattteeh

2014-07-20 19:02:45
Jisses, vilken meningslös dag. Kunde inte somna inatt, stirrade i taket tills klockan var tre vilket i sin tur gjorde att jag sov till halv tolv. The horror!! Var på ett relativt pissigt humör,drog igång ett OUAT, tog en promenad, en kvart är min smärtgräns i denna värme sen däckade jag igen typ en timme. The horror again. Internetuppkopplingen jävlades, tog en till promenad, fixade nätet och nu...blah. 
Jag är väldigt rastlös, tyvärr, som vanligt till den punkt att det blir ingenting alls. Jag är så motiverad till allt och jag inte kan komma på något. Typisk Mary-logik liksom. 
 
Men ser fram emot veckan iaf, ska försöka fyla dagarna med meningsfulla saker. Ska träffa Patrice, träffa min samtalskontakt igen efter semestern, ta trevliga promenader med glad vovve, slösa tid på OUAT, kanske försöka skriva och sådant skoj.
Det sägs ju att det blir vad man gör det till så jag får väl försöka. Right?
Måste ta tag i att färga om håret oxå. Dessa i-landsbekymmer. Oh i love it.
 
Mer OUAT till folket!
 
 

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: