Once upon a dream

2014-07-28 11:56:29
Drömde i natt om en helt underbar, fantastisk människa som jag once upon a time var relativt besatt av (fast inte på en nödvändigtis crazy stalkery sätt). Allt var så bra, så perfekt, så...ja. Bra. Ja, i drömmen. 
Släppte taget om henne för sisdår två månader men senaste dagarna har altid bara sköljt över mig igen. Saknar henne. Men hon är inte längre en del av mitt liv och det kommer hon nog inte heller att bli.
(Jisses, detta låter ju som en schooolgirl-crush men så är det inte, det finns inte och har aldrig funnits romantiska känslor)
Hur som haver så ställde drömmen till ett mindre kaos i huvudet och ett större hål i hjärtat.
Och jag står maktlös. Jag villl bara ha henne i mitt liv igen. Somehow
(ber om ursäkt för svengelskan. På nåt sätt blir det bara lättare så)
 
Annars....ja,, jag ska nog ta mig igenom denna dag på något sätt oxå, även om jag inte orkar mycket. Återkommer säkert med rapport ikväll
 
 

Kommentarer
Postat av: Saari

Man får sakna men det gör ont också. Bettet to love and lost? Men hon finns ju kvar, och du kan ringa henne. Hon år långt ifrån borta. Men jag fattar att det är jobbigt att inte kunna ha den relation man vill ha med vissa personer som gjort djupt intryck på en.

2014-07-29 @ 15:10:49
Postat av: zelda

Tjolahåpp, har suttit och sträckläst din blogg och måste säga att jag älskar na´, mycket för att jag känner igen mig så mycket i det du skriver. Om den fula, banala och vidriga vardagen men ändå med inslag av en glöd och en glimt i ögat. Och vet inte hur många gånger jag upplevt situationen du beskriver ovan, när man vaknar upp i med ett hål i bröstet och resten av kroppen fylld av ångest. Det är väll måhända "straffet" för att man försöker skjuta undan tankarna på personen under dagen. För min del gäller det min barndomsvän som varit i princip allt för mig och som jag saknar enormt, men som jag skjutit undan i flera års tid på grund av min mentala (o)hälsa. Jag klarar bara inte av att träffa henne igen.
Vad var det som fick din vän att försvinna ur ditt liv?
Och jag vet att det här inlägget är gammalt som gatan så du behöver inte känna dig nödgad att svara, blev bara nyfiken.

Svar: Life just happened. Det är lite av en knepig historia, faktiskt. Men jag hoppas iaf på att på att få träffa henne snart igen. men ja, känslan efter en riktigt stark dröm. usch ibland alltså.
Mary


REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: