Framåt, uppåt

2014-06-16 17:10:07
Nu är det framåt som gäller. Framåt, uppåt.
Har inget behov av avdelningen nu (blir helt utskriven imorgon) och inser väl att jag egentligen inte haft det på ett tag men det har väl blivit någon form av falsk trygghet så jag varit där så mycket. Men den enda som jag hjälpa mig är jag själv, med hjälp av min öppenvårdskontakt. Blir ju ett avbrott med det över sommaren nu, men jag tror jag ska klara det, känner mig ändå så pass stark nu.
Jag tror sommaren kommer att bli fin, med segling, badande, skrivande och fina vänner. Jag orkar det, så länge jag inte ser till att speeda på för mycket. Allt får se i lagom takt. Jag får hitta en balans i allt, helt enkelt.
Som sagt, imorgon ska jag tillbaka till The A-word och snacka med en läkare, få OK-stämpel i röven och gå hem, med huvudet högt.

Nu är det min tur att leva


Kommentarer
Postat av: Johanna

Wiie! Tack, vad kul att du gillar min blogg. Jag har läst din blogg ett bra tag. Fortsätt kämpa du också! :)

Postat av: yolanda

Kämpa på Mary! Du klarar detta! <3 KRAM

Svar: Tack sötnos <3
Mary

2014-06-16 @ 19:39:29
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com
Postat av: Minna

Grattis till utskrivningen!! Och kul att du bloggar igen :)

2014-06-17 @ 21:59:05

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: