Skriva igen

2014-06-16 12:38:19
Nej men kom igen, dags att damma av bloggen och skriva mer, men jag har ju liksom inte så mycket att skriva om. Livet går framåt men det HÄNDER inte så jättemycket. Förutom allt medicinjox men hur mycket kan man skriva om det egentligen? Till och med jag är less på det.
 
Hittade ett nytt (för mig) band idag som ägde min dag. Itchy daze, schysst band från lilla Hofors. Rekomenderr att ni iaf spanar in låten Monster.
 
I want to be normal, I want to feel safe
waking up screaming, it’s always the same.
I don’t want to turn off the light
hope someone hears me tonight.

Hold me, tell me everything’s ok.
Show me there’s a way to beat the monster
save me, make it go away.
 

Har ni frågor, shoot! På återseende!

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: