THAT shit again

2014-06-21 10:54:13
Varit skonad från ångesten i ca två veckor nu så när den slog till igår fattade jag först ingenting. Jag trodde jag höll på att dö, typ aggressiv hjärtinfarkt. Gick runt här med en klump i halsen ett tag innan det slog mig att jag faktiskt inte var döende utan bara hade en reding släng av plain old ångest.
Den vaknade med mig idag också men jag tror jag kan hantera den. Jag tror iallafall, men det är halvklurigt när man är van att kunna medicinera bort den. Ibland, men bara ibland är jag bitter över det. Tänker lätt att just DEN medicinen hade jag väl kunnat få behålla. Men såklart inte, var den första som åkte.
Nog med medicintjat, känns som det varit mitt liv ett tag nu.
AND I'M SICK OF IT
 
Såg förövrigt The Conjuring igår. Usch! Kom ju ihåg att den var läskig men jag satt invirad i täcket och hoppade till av skräck flertalet gånger. Jag pallar inte skräck längre, var likadant när vi såg Sinister! Tror det får bli My little Pony för mig i framtiden.
 

Kommentarer
Postat av: Saari

Plain old ångest ja... egentligen inte farligt, men det känns ju livsfarligt. Du är min idol nu!

Svar: skrutt <3
Mary

2014-06-21 @ 14:43:36
URL: http://dissociativ.blogg.se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: