Varning: Negativt inlägg

2014-06-19 16:09:05
Jag vet, jag ska tänka positivt, men alltså, JAG FIXAR INTE MER! Dessa utsättningsymtom kommer ta knäcken på mig. Sover uruselt, fryser så jag fullkomligen skakar (har faktiskt träningsvärk), mina fötter har domnat bort, jag mår illa hela dagarna och det bara snurrar i huvudet! Visst, det har ett slut, läkaren gissar på en vecka till men jag orka rinte en vecka till. Eller, så gör jag det. Kanske, men det är vidrigt! Sitter häroch tjuter av ren utmattning.
 
Det är värt det
Det är värt det
Det är värt det
 
Kanske...
 
 

Kommentarer
Postat av: jonaslindh

du fixar det!

2014-06-19 @ 21:54:39
URL: http://jonaslindh.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: