What would I say if I had you on the line?

2014-06-30 17:27:05
Det är rörigt. Det är mycket tankar, men på gott och ont, det pågår inte bara negativt trams i huvudet. Jag sorterar, vänder, vrider, funderar men vissa tankar förstår jag mig inte på. Det kanske faller på plats till slut. Dags att bli mer kreativ igen, få ut allt på vettiga sätt. Strange art!
 
Mer och mer faller på plats och vi närmar oss vår mini-semester, då jag verkligen ska försöka chilla, rent mentalt. Fysiskt bör jag nog chilla mindre? Kanske? Men slappna av mer.
(tjat tjat tjat)
 
För övrigt har jag bytt hårfärg, när jag inte ser ut som en idiot ska jag fota. Redhead iallafall. Ganska lik min naturliga färg, blir så mycket lättare när utväxten tittar fram.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mrs Andie

Tummen upp!!

2014-07-13 @ 20:08:01
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: