att leva

2014-11-02 16:29:20
Vi var inte ute på krogen mer än två timmar igår pga omständigheter men det var härliga två timmar då jag fick känna mig som en riktig levande människa igen. Jag sulle verkligen inte palla krogenbesök varje helg längre men jag ser gärna fler utgångar framöver. Speciellt nu när man i princip kör nyktert (och jag skriver I princip för att jag drack en folköl och en bacardi breezer och inte var i närheten av en fylla men ändå inte helt alkoholfritt).
 
Veckan blir aktiv,iom psykeveckan och 12 september. Vi kommer ha ett bord på universitet och dela ut info, sälja armband och förhoppnningsvis värva medlemmar. Jag tror det kommer blir otroligt läskigt och jätteroligt. Den där j-a panikångesten som jagat mig i veckor nu fåår faktiskt ta ett steg åt sidan (I wish), jag har inte tid. Jag måste komma igång igen. Med ett liv. 
 
 

Kommentarer
Postat av: i

Så skönt att göra någonting "normalt". Det var nog en liten utmaning för oss alla. Du är bäst <3

2014-11-02 @ 17:34:39
URL: http://dissociativ.blogg.se
Postat av: yolanda

härligt! <3

Svar: <3
Mary

2014-11-02 @ 20:02:18
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com
Postat av: zelda

Känner igen känslan av att komma ut på krogen igen (efter för mig, flera års mellanrum). Som du skrev, det är det där om att plötsligt känna sig vid liv igen.
Funderar lite vad det är den här psykveckan handlar om, och kan man bli medlem? Är armbanden hottiga btw? ;)

Svar: psykeveckan i sig handlar ju om massor, kommer vara föreläsningar och sådant men för mig kommer det handla om 12 septemberrörelsen. (12september,se) och i den får man mer än gärna bli medlem. Armbanden kan bli hottiga, de som finns är snygga, sen kommer vi designa lite som vi känner för. så, ja :P
Mary


REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: