Day one

2014-11-03 20:42:00
Första dagen på psykeveckan gick förvånadsvärt bra, speciellt med tanke på att jag fick ynka tre timmar sömn innan. Trött tjej som släpade sig ur sängen imorse.
Mötte upp Patrice och gjorde i ordning vårt bord. Imorgon kommer det finnas mer roligt där (läs: godis och armband), idag hade vi mest inforrmationsblad men mjukstart =)
Småpratade en del med A från Fri&Frisk, intresseförening för ätstörningar, tänker att jag ska gå på deras föreläsning till helgen.
Kunde bara stå på universitetet i ca fyra timmar, sen hade jag ett möte och en kissnödig vovve så jag landade hemma igen vid tretiden. Utmattad men ändå nöjd. Visst kom allt det där jobbiga, paniken, yrseln, domningar, you name it, men jag tog mig igenom det på något sätt, för jag måste ju. Jag har varken tid eller lust med nån officiell psykisk (eller fysisk) kollaps.
 
Nu är det bara att tuta och köra. En dag gjord, four to go. 
Jag måste bara få sova i natt. 
 
Trött men nöjd
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gjorde det tokbra idag! Men hälsan först :)

Svar: dito!
Mary

2014-11-03 @ 20:54:27
Postat av: yolanda

Bra jobbat :)

Svar: Tack =)
Mary

2014-11-04 @ 15:46:15

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: