speak your mind please

2010-09-08 18:35:35
Mitt senaste projekt är nu renovering av hår.
Den 22 september ska jag till frisselören och kapa hår och tunna ut detta eländiga hårsvall.

Detta är då den tilltänkta frippan

 

Meeeen, nu är jag ju oxå inne på att ändra färg men det är ju inte bara så bara när man har beslutsångest deluxe så jag langar över två bilder så får ni gärna komma med råd. Eller bara bestäm åt mej. Det funkar bra det med.

 

 

Ett stycke caramel

Ett stycke golden blonde

 

Eller ska jag helt enkelt låta färgen vara som den är?

 

PS:om nån har bra tips på hur jag bäst ändrar färgen, iom att jag är mörkare nu, don't hold it in

 

 


Kommentarer
Postat av: MYMiC

Det kommer bli sjukt snyggt ju :D

Jag har inte så bra tips, är jag rädd =(

2010-09-08 @ 21:50:23
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: MYMiC

Haha jo. Men bara du går till frisör med bilderna så kommer det lbi exakt som du vill ha :D

2010-09-09 @ 11:43:48
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Jag med.... Man vill ju vara helt normal. Det är så trist alltihop.



Jag har faktiskt börjat Idrott och hälsa A nu (annars får jag tydligen inte ut studentexamen??) men jag är som en igelkott dvs. har alla taggarna utåt. Man känner ju själv att det är lätt hänt att man återfaller (och många kan bekräfta det).

2010-09-09 @ 19:59:05
Postat av: MYMiC

Det kommer att bli awesome :D

2010-09-09 @ 21:06:12
URL: http://mymic.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: