Lite skrivkramp

"En blodig bild dyker upp på näthinnan, ett minnesfragment så kort att hon knappt uppfattar det. Vad var detta?"
 

Det går lite trögt med skrivandet. Har två påbörjade texter/kapitel som jag inte får ordning på. Jag hoppas på att kunna få lite ro ikväll för att skriva mer. Denna bok kommer vara mycket mer fiktiv så det gäller att släppa fram fantasin, låta den flöda fritt.
 
Angående intervjun. Min bok kommer att nämnas med egentligen är det ett reportage om mig och Sara, om våra liv då och nu. De kommer imorgon för att fotografera.
Vi hoppas på en intervju och artikel om boken sen, kanske när den har släppts
 
 


Kommentarer
Jonas

När släpper du den?

Svar: Jonas, första boken kommer i början av december, andra boken vet jag inte, jag har bara skrivit 20 sidor än ^^
Mary

2012-11-21 @ 16:29:53
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0